Обмін та повернення

Строки повернення і обміну. 

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Умови повернення для товарів належної якості. Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня підтвердження замовлення за рахунок покупця, згідно Закону «Про захист прав споживачів»

У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару зв'язавшись з менеджером по контактному номеру телефону +380505696319 та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням.

Товар для повернення повинен бути належної якості, а саме:

 

  • відсутність слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо, 
  • збережена та не пошкоджена товарна упаковка, 
  • збережені всі ярлики та заводське маркування, 
  • збережені споживчі якості товару, 
  • повна комплектація, 
  • відсутні будь-які механічні пошкодження, 
  • відсутні сліди користування. Повернення відбувається будь якою службою доставки за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця, або безкоштовно в нашій торговій точці за адресою: Baby-ЦУМ, ЦУМ, вулиця Шевченка, 118, 0 поверх, Павлоград, Дніпропетровська область, 51400

Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у три способи: 

  1. переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненного товару, 
  2. повернення коштів через післяплату "Нова Пошта", 
  3. готівкою в нашій торговій точці при поверненні та огляду поверненного товару.

Умови повернення для товарів неналежної якості. 

У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, через невідповідність очікуванням, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону  +380505696319 та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару. 

В індивідуальному порядку вирішити питання: 

  • при виявлені товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 10%, 
  • при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів. 

Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту зазначену на сайті магазину, або в месенджері Viber, Telegram, WhatsApp по номеру телефону зазначеному на сайті. 

Повернення здійснюється за рахунок Одержувача, будь якою службою доставки за тарифами транспортної компанії, або безкоштовно в нашій торговій точці за адресою: Baby-ЦУМ, ЦУМ, вулиця Шевченка, 118, 0 поверх, Павлоград, Дніпропетровська область, 51400

 

Товари які не підлягають обміну, або поверненню.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

До таких товарів відносяться:

Предмети сангігієни.

Перо-пухові вироби.

Дитячі іграшки м’які.

Дитячі іграшки гумові надувні. 

Зубні щітки. icons Гребінці, гребені та щітки масажні.

Рукавички. 

Білизна натільна.

Білизна постільна.

Панчішно-шкарпеткові вироби.

Товари в аерозольній упаковці.

Друковані видання.

Товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування т. д.).